Skip to content

Naapurit esittäytyivät

04.07.2015

P1170002

-Päivää! Emme olekaan tavanneet aikaisemmin. Minä olen Fuscus, Larus fuscus*, yläkerran naapuri. Asun tuolla teidän katollanne. Piti tulla tänne pihalle, kun poika pääsi karkaamaan. Hyvä poika, mutta vähän vallaton, ei pysynyt pesässään. Oletteko nähneet sitä?

P1170004

P1170028

Moi! Kuka sinä olet? Minä olen poika Fuscus. Mitenkähän minä tänne pihalle oikein jouduin? Saako täällä ruokaa?

P1170029

*Larus fuscus on maailman suomalaisin lokki, selkälokki. Se on taantunut ja luokitellaan nykyään vaarantuneeksi. Etelä-Suomessa se on saariston laji, mutta muiden lokkien tavoin sekin on alkanut pesiä kerrostalojen katolla.

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

